مظلومی: از خداحافظی مجیدی تاسف خوردم - تازه های روز دنیا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 آبان 7 , ساعت 6:26 عصر

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: از خداحافظی مجیدی تاسف خوردم و دوست نداشتم اشک‌های هواداران را ببینم.


پرویز مظلومی پس از تساوی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. خیلی خوب بازی کردند. اگر خودباوری داشتند با 3 امتیاز تهران را ترک می‌کردیم. برای مساوی به اینجا نیامده بودیم. چون یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند. موقعیت و پنالتی را خراب کردیم که این به خاطر فشار روحی و روانی بود. لیاقت تیم ما بهتر از این است.

به گزارش فارس،وی افزود: دقت می‌کردیم تیم برتر بودیم. مساوی را اصلا دوست نداریم. تبریک می گویم که به استقلال نباختیم ولی ما در شرایط بحرانی هستیم. یک امتیاز هم خوب است اما اگر دقت می‌کردیم 3 امتیاز را می‌گرفتیم. در جریان بازی سعی کردیم که هافبک‌های استقلال را از کار بیندازیم و در 90 دقیقه استقلال فقط دو موقعیت روی دو اشتباه فردی ما داشت و به گل رسید.

وی افزود: ما موفق بودیم اما فوتبال است. از هواداران استقلال و خودمان که ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم همه لذت برده باشند. جای تاسف بود فرهاد خداحافظی کرد اما تاسف می‌خورم که اشک هواداران استقلال را دیدم. نمی‌دانم قضیه چه بود. مجیدی می‌توانست باز هم بازی کند و هوادارانش هم تا پایان فصل او را ببینید.

مظلومی در خصوص اینکه زمان او هم فرهاد این کار را کرد، گفت: فرهاد زمان من خداحافظی نکرد. او مشکلاتی داشت، امیدوارم اتفاقی که افتاد دوباره نیفتد. ما دو بازی در خانه باختیم و سه بازی در بیرون از خانه.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار است که مشکلات تیمش را حل کند، گفت: نکته خوبی بود. ساختار دفاعی ما از جلو تا عقب و میانه زمین به هم کمک می‌کردند. موفق عمل کردیم. به استقلال فرصت در آزادی ندادیم. این یک نقطه وقت برای ماست. تلاش می‌کنیم و مسلما از این شرایط خارج می‌شویم. مس تیم پرقدرتی در ایران است. شرایطی پیش آمد که به این روز افتاد. من با امیدوارمی به کرمان آمدم و غیر از این بود نمی‌آمدم. امیدوارم مزد زحمات را در کار گروهی بگیریم. ما ساختار خوبی در باشگاه داریم. از لحاظ مالی هم مشکلی نداریم.

مظلومی در مورد تشویق از سوی هواداران استقلال گفت: مظلومی را استقلالی‌ها فراموش نمی‌کنند. شاید خیلی‌ها دوست داشتند اینطور شود اما من مخلصانه دینم را ادا کردم و برای استقلال زحمت کشیدم. 30 سال برای استقلال خدمت کردم و جام آوردم اما پشت جام‌ها قایم نشدم و سینه سپر نکردم. هر چه داریم از این مردم است.

سرمربی مس در خصوص اینکه چرا 90 دقیقه روی نیمکت بود، گفت: می‌خواستم به هواداران استقلال احترام بگذارم. وقتی آنها از من استقبال می‌کنند باید احترام بگذارم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ