اردیبهشت 92 - تازه های روز دنیا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی احمقان، چون سرابْ ناپدید می شود و چون مِه می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 92 اردیبهشت 31 , ساعت 2:16 عصر
در دقایقی پیش قیمت طلا با یک کاهش ناگهانی به گرمی 110هزار نومان رسید اما بعد از این زمان بین 4 تا 5 هزار تومان افزایش داشته است.

کشتی آرای رییس اتحادیه کشوری طلا وجواهر گفت: طلای 18 عیار 114 هزار تومان و هر قطعه سکه با افزایش 15 تا 20 هزار تومانی روبرو بوده است.

گفتنی است ؛در دقایقی پیش قیمت طلا با یک کاهش ناگهانی به گرمی 110هزار نومان رسید اما بعد از این زمان بین 4 تا 5 هزار تومان افزایش داشته است.

کاهش قمیت سکه، به بازار آتی هم رسید


امروز سه شنبه (31 اردیبهشت ماه 92) در بازار آتی سکه قیمت‌ها قراردادهای آتی سکه روند نزولی را طی کردند که افت قیمت سکه آتی بدلیل افت قیمت جهانی طلا، کاهش نرخ سکه و دلار در بازار تهران است.
بنابراین گزارش، قرار داد آتی سکه طلا تحویل 26 خرداد 92، با 241 حجم یک میلیون و 250 هزار تومان، قرار داد سکه طلا تحویل تیر 92، با حجم 2 هزار و 462، یک میلیون و 291 هزار تومان، قرار داد آتی سکه طلا تحویل 26 مرداد ماه 92، نیز یک میلیون و 318 هزار تومان تسویه روزانه شد./

 


سه شنبه 92 اردیبهشت 31 , ساعت 1:55 عصر
اگر عاشق سرعت و شرکت در مسابقات موتور سواری هستید حتما این بازی جذاب را دانلود کنید.
 اگر شما از عاشقان سرعت هستید این بازیبازی سه بعدی توربو موتور را ما به شما پیشنهاد می کنیم بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیک کارتونی است شما در این بازی باید با حداکثر سرعت در خیابانها رانندگی کنید و رکورد ها را جابه جا کنید.


قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 15 مگابایت


 


سه شنبه 92 اردیبهشت 31 , ساعت 12:50 عصر
بازی کسب کار میمون Monkey Business یک بازی زیبا و سرگرم کننده برای اندروید است.

بازی کسب و کار میمون Monkey Business سرگرم کننده و کم حجم اندروید را برای شما کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران امروز تدارک دیده ایم در این بازی شما باید  کمک دو میمون دوقلو کنید تا بتوانند موز طلایی را در بین موزهای موجود بدست بیاورند و بهترین امتیازات را جمع کنید.




قابل اجرا در اندروید 1.6 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.5 مگابایت

سه شنبه 92 اردیبهشت 31 , ساعت 12:47 عصر
شاید شما هم دوست داشته باشید که عکس های گوشی خود را به یک کلیپ زیبا تبدیل کنید؛ اگر به این فکر هستید ما به شما Lapse It Pro را معرفی می کنیم.
   اگر دوست دارید عکس های خود را به کلیپ زیبا تبدیل کنید  بهتر است نرم افزار Lapse It Pro • Time Lapse Professional را دانلود کنید.
با این نرم افزار به راحتی هر چه تمام تر می توانید عکس های خود را همراه با افکت های زیبا به یک کلیپ استثنایی تبدیل کنید.

 




قابل اجرا در IOS 3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 5.9 مگابایت

سه شنبه 92 اردیبهشت 31 , ساعت 12:41 عصر
با دانلود نرم افزار Rocket Music Player فایل های صوتی گوشی اندرویدی خود را حرفه ای پخش کنید.

  نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای اندروید Rocket Music Player یکی از بهترین پلیر های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید است. محیط کاربری این پلیر شما را شگفت زده خواهد کرد! علاوه بر آن در داخل نرم افزار گزینه های پیشرفته برای پخش موزیک در گوشی مشاهده می شود. 



ویژگی های کلیدی Rocket Music Player:
اکولایزرهای پیشرفته
پخش حرفه ای موزیک ها
ویدجت های تخصصی برای قرار دادن در صفحه نمایش
نمایش نام هنرمندان



قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 4.3 مگابایت

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ