خبر ورزشی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]
 
سه شنبه 92 خرداد 7 , ساعت 9:4 صبح
فتح الله زاده در استقلال نمی‌ماند
فارس: مدیر روابط عمومی استقلال خاطرنشان کرد: اکنون نیز فتح الله زاده این قاعده را رعایت می کند و با وجود اینکه مستقیما چیزی به من نگفته اما بعید بدانم وی در استقلال بماند.

  محمد سررشته ‎داری  درباره احتمال ادامه حضور فتح الله زاده در پست مدیرعاملی استقلال گفت: تماس های زیادی با باشگاه استقلال گرفته می شود و مردم سوالاتی درباره ماندن فتح الله زاده می کنند؛ در جواب باید گفت روزهای آینده و حتی فردا ممکن است ماندن یا رفتن فتح الله زاده مشخص شود.

وی ادامه داد: من مستقیما در این باره با فتح الله زاده صحبت نکردم ولی در تماسی که با او داشتیم دغدغه وی هواداران و قهرمانی استقلال در آسیا بود. با شرایطی که می بینم اگر به استقلال کمک نشود بعید بدانم فتح الله زاده در استقلال بماند چون او از آن دسته مدیرانی است که به صددرصد راضی نمی شود و بیشتر از صددرصد می خواهد. به همین دلیل به جز یک سال وی در تمام سال های مدیریت خود جام آورده است.

مدیر روابط عمومی استقلال خاطرنشان کرد: اکنون نیز فتح الله زاده این قاعده را رعایت می کند و با وجود اینکه مستقیما چیزی به من نگفته اما بعید بدانم وی در استقلال بماند. شرایط کار در استقلال مناسب نیست و باید فردا (سه شنبه) در جلسه هیات مدیره در این زمینه صحبت کنیم.

 

 

کاکا از بهترین بازیکن جهان تا سایه ای در رئال مادرید
کاکا بازیکن برزیلی که به اعتقاد خیلی ها آث میلان را تنهایی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
کاکا از بهترین بازیکن جهان تا سایه ای در رئال مادرید

به گزارش فوتبال آنلاین بازیکن سابق آث میلان ، کاکا در سن سیرو همه چیز داشت و همواره در همه دنیا به عنوان یکی از برترین بازیکنان دنیا محسوب می شد.

او با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و در سال 2007 موفق شد جایزه توپ طلا را به دست بیاورد. او در دنیا از بهترین ها بود. یک فوروارد مدرن که قدرت،سرعت عمل و تجربه را یکجا در کنار هم داشت تا اینکه به یک انتقال بزرگ دست زد و ناگهان این استعداد برزیلی از صفحه فوتبال ناپدید شد.

  قراداد 56 میلیون یورویی این بازیکن با رئال مادرید همه را به یاد آمدن زیدان به این تیم انداخت که در سال 2001 از سری آ به لالیگا آمد ولی این شباهت در همین جا به پایان رسید. زیدان به عنوان پادشاه آن روز های رئال مادرید شناخته می شود و عنوان های بسیار زیادی اعم از لیگ قهرمانان با این تیم کسب کرد اما دوره کاکا در برنابئو چیزی غیر از نا امیدی برای او به همراه نداشته است. با آمدن به رئال مادرید کنار کریس رونالدو 80 میلیون یورویی دوران کاکا در  سایه ها شروع شد و هر روز نام او کمتر در ذهن ها تکرار شد. انتظار می رفت که کاکا و کریس رونالدو در کنار هم یکی از تاریخی ترین خط حمله های فوتبال جهان را تشکیل دهند اما این اتفاق نیفتاد.این بازیکن در زمانی که به او فرصت داده شد مشخص کرد که نمی تواند با لیونل مسی بارسلونا برابری کند و به هیچ وجه مانند دورانش در میلان در خط حمله بی رقیب نیست.

در همین احوال بود که رونالدو قدرت خود را نشان داد و همه متوجه شدند که او کسی است که می تواند با لیونل مسی رقابت کرده و برای رئال مادرید افتخار آفرین باشد و همان موقع بود که خود کاکا هم متوجه شد نمی تواند در رئال مادرید به جایگاهی که در میلان داشت برسد.

این بازیکن در سال 2010 اعلام کرد که بازی کردن برای تیم ملی کشورش برزیل در جام جهانی آخرین بازی های او در مستطیل سبز خواهد بود اما این بازیکن از این بازی ها با دردی در زانو به مادرید بازگشت و بدون فوت وقت مورد عمل جراحی قرار گرفت.با اینکه دکتر ها پیش بینی کردند که بعد از چهار ماه به میادین باز می گردد اما این بازیکن هشت ماه بعد از جراحی به فوتبال بازگشت.

این بازیکن در سوم ژانویه 2011 به عنوان یار تعویضی به جای کریم بنزما به بازی آمد و نشان داد که شرایط خوبی دارد و اگر به همین منوال ادامه دهد می تواند در رئال مادرید امیدوار یک جا در تیم اصلی باشد. او بعد از مدتی در بازی رئال مادرید مقابل ویارئال هم گل زنی کرد و هم پاس گلی استثنایی داد اما ادوباره از ناحیه زانو پا راست مصدوم شد و باعث شد تا رئال مادرید جایگزینی برای روز های نا آماده او پیدا کند و مسوت اوزیل به میدان آمد.

این بازیکن موفق شد از فرصتی که پیدا کرده بهترین استفاده را بکند و با ساختن گل هایی حیاتی برای تیم خوزه مورینیو نگاه این مربی را به سمت خود جلب کند .

در فصل گذشته کاکا با منچستر یونایتد ، چلسی و میلان ارتباط برقرار کرد تا از رئال مادرید برود اما این باشگاه ها که به این نتیجه رسیده بودند وی ارزش قیمت بالایش را ندارد او را نخریده و وی در رئال مادرید ماندگار شد. بعضی ها معتقدند که مورینیو به بازگرداندن کاکا به اوج امیدوار بود و اگر از او آمادگی می دید بدون شک به او بازی می داد اما حال که مورینیو از رئال مادرید رفته آیا کاکا برزیلی امیدی برای بازی کردن در تیم اصلی رئال مادرید خواهد داشت و اگر نه آینده این بازیکن چگونه رقم خواهد خورد؟


نوشته شده توسط mehdi al |  

لیست کل یادداشت های این وبلاگ