دانلود آهنگ جدید پویا به نام ریزه ریزه - تازه های روز دنیا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا در سپاس گفتن را بر بنده‏اى نمى‏گشاید حالى که در نعمت را به روى او ببندد ، و در دعا را بر روى او باز نمى‏کند و در پذیرفتن را بر وى فراز . و در توبه را به روى بنده نمى‏گشاید و در آمرزش را بر وى به‏بندد و استوار نماید . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 92 شهریور 21 , ساعت 9:34 عصر

دانلود آهنگ جدید و شاد پویا به نام ریزه ریزه + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پویا به نام ریزه ریزه

دانلود آهنگ جدید پویا به نام ریزه ریزه

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ ریزه ریزه از پویا

عاشقت شدم ریزه ریزه

حرف که میزنی گل میریزه

وقتی که میخندی به روی منغم از دلم میگریزه

تو چشات میچرخه به سوی من غم از دلم میگریزه

تگ دوم آهنگ

ای تمام هستی من

شور عمر و مستی من

زندگی با تو قشنگه

ای همیشه باور من

سایه ی تو بر سر من

زندگی با تو قشنگه

عاشقت شدم ریزه ریزه

حرف که میزنی گل میریزه

وقتی که میخندی به روی منغم از دلم میگریزه

تو چشات میچرخه به سوی من غم از دلم میگریزه

تگ سوم آهنگ

الهی بی تو هرگز نباشم بی تو یک دم

برای دل همیشه فقط تو باشی همدم

شمیم عطر عشقت نشسته در وجودم

بیا که بی تو میلرزه تمام تار و پودم

عاشقت شدم ریزه ریزه

حرف که میزنی گل میریزه

وقتی که میخندی به روی منغم از دلم میگریزه

تو چشات میچرخه به سوی من غم از دلم میگریزه

آهنگ با کیفیت 128

دانلود با لینک مستقیم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ